Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje zmian w regulaminach na sezon 2010
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Szczepkowski
Jazda Miejska Rally Team
Jazda Miejska Rally Team



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 9:59, 13 Lis 2009    Temat postu: Propozycje zmian w regulaminach na sezon 2010

Witam!

Tutaj będą pojawiały się Wasze propozycje zmian.

Myślę że forma pisana jest słuszna gdyż każdy będzie widział i pamiętał co zaproponował.

Oczekujemy również konkretnych propozycji np. typów i modeli silników, rodzajów pakietów itd.

Pozdrawiam

Podsumowanie - łącznie rajdy (RT) i rallycross (RC) :
1. (RT i RC) dopuszczenie zasilania innego niż Nixx w klasach N i S2000
2. (RT i RC) dopuszczenie silników brushless do klas S2000 i N
3. (RT) rozważyć możliwość innego klasyfikowania zawodników w klasach
4. (RT i RC) wprowadzenie klasy Junior do zawodów
5. (RT i RC) Karoserie z podziałem jak do tej pory
6. (RT) Klasa N bez możliwości tuningowania modelu, ale z wprowadzeniem zasilania Li-xxx
7. (RT) Malowanie karoserii dowolne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Szczepkowski dnia Pon 9:40, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eryk J. Zieliński




Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Anin

PostWysłany: Pią 10:49, 13 Lis 2009    Temat postu:

Propozycja do rozważenia (taką samą wysunąłem na forum RLM): nie zmuszać ludzi do kupowania NiMH w żadnej klasie, czyli dopuścić inne zasilanie we wszystkich klasach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Szczepkowski
Jazda Miejska Rally Team
Jazda Miejska Rally Team



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 11:18, 13 Lis 2009    Temat postu:

Wsadzę kij w mrowisko
proponuję zmiany w regulaminie Rajdów
1. dopuścić silniki bezszczotkowe do klas S2000 i N. Kryterium dopuszczenia - moc i ilość obrotów.

2. zastanowić się nad sposobem klasyfikacji punktowej tak aby w przypadku startu mniejszej ilości zawodników w klasie można było nadrabiać punktowo nad nieobecnymi.

proponuję zmiany w regulaminie Rajdów i Rallycrossu
1. wprowadzić osobną klasyfikację Junior dla zawodników poniżej n lat.
Ilość lat do ustalenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Szczepkowski dnia Pią 11:22, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Pią 15:10, 13 Lis 2009    Temat postu:

JA bym nie robił nowego regulaminu. Mi sie podoba taki jaki jest Smile Szczepko. Twój 1 punkt nie jest przydatny poniewac nie wiem czy są takie bezszczorki zeby zaliczły sie do kl. A bezszczotek do N i S2000 chyba nie będzie kupował bezszcztotek bo takto to bedzie prawie to samo co silniki szczotkowe 20-27 zwoi a zestaw bezszotkowy jest duzo droższy i wątpie ze ktos kupi do N lub S2000. A w WRC bezszotki tak jak do tej pory to wspaniały pomysł. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Szczepkowski
Jazda Miejska Rally Team
Jazda Miejska Rally Team



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 16:33, 13 Lis 2009    Temat postu:

Rafale, to są propozycje, a czy zostaną uwzględnione to się zobaczy.
Nie wiem czy długo jeździsz ale ja z własnego doświadczenia wiem że 1 silnik na sezon to mało. Ostatni sezon i to bez większych wysiłków wykończyłem 2 silniki. W zeszłym sezonie 4 silniki. Licząc ceny silników do najtańszej bezszczotki to powiem że wydam kasę na słabsza bezszczotkę a nie będę inwestował w szczotkowce. Myślę że nie tylko ja mam podobne zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Pią 17:52, 13 Lis 2009    Temat postu:

Szczepko,przyznaje jeżdze mało i nie jestem jeszcze doświadczony w porównaniu np. do ciebie i innych Smile Ale jak na jeden sezon wykańcza się ok 2-3 silniki to jak sie potem kupuje to szczotkowe są tanie a bezszczotkowe to nie powiedział bymm.A pozatym to 2-3 silniki wykańcza sie szczotkowe jak mówisz ,a czy bezszczotkowe też ? bo bezszczotki to są bardzo drogie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loosack
Agressor's Race Team



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 20:57, 13 Lis 2009    Temat postu:

Ja myślę, że bezszczotki powinny zostac w WRC. Nie wiem czy lipo powinno byc w N, a już napewno nie w N junior. Marzy mi się większa liberalizacja w kwestii karoserii (chodzi mi o te nie posiadające homologacji)- mało jest body pojazdów z homologacją (chyba że mi ktoś znajdzie np 131 abarth...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Pią 22:53, 13 Lis 2009    Temat postu:

loosack,mówisz że bezszcztki w WRC powinny zostać,muszą, przecierz nikt ich nie chce usunąc bo jaby nie było bezszotek w Wrc to wogóle nie będzie,a bez tych wielkich mocy z beszczotek nie jest tak fajnie Cool.Ja tez nie wiem czy lipo powinno być w N,w S2000 to już całkiem całkiem.Loosack możesz mi wyjaśnic o co chodzi z tą homolagacjią ? przecierz homologacje mają pojazdy które normalnie jeżdżą po ulicach Smile Pzdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loosack
Agressor's Race Team



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 0:44, 14 Lis 2009    Temat postu:

Ok, przepraszam za niejasną wypowiedz. wyjasniam: wg mnie bezszczotki powinny byc tylko w WRC. Co do homologacji to chodzilo o homologację rajdową FIA -przeczytaj aktualny regulamin naszych rajdów.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 11:01, 14 Lis 2009    Temat postu:

Bezszczotka dla każdego Very Happy
Jestem za dopuszczeniem w każdej klasie szczotek i bezszczotek z ograniczeniem, o którym pisał Szczepko. Kto chce, wyda jednorazowo więcej na bezszczotkę i na dłuższy czas zapomni o silniku. Kto lubi dłubać i wydawać kasę powoli, kupi szczotkę.

Pakiety: max 7,4V i wsadzajcie, co chcecie Very Happy
Nie mam już żadnego NiMH - za dużo z nimi zachodu i za często wymagają wymiany. LiXX to inna bajka, a ceny zblizone.
Juniorom także zezwolić. W końcu i tak przygotowują sprzęt pod kontrolą...

Karoserie: impreza, focus, misiek, cośtam i tak w kółko. Trochę nudno, ale z drugiej strony - skoro rajd, to rajdówki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Sob 12:49, 14 Lis 2009    Temat postu:

Zasilanie: Lixx dla wszystkich
Silniki: Bezszczotki dla wszystkich, S2000 i N ograniczenia mocy i kV
Karoserie-zostawić jak jest teraz,czyli homologacja FIA, bez czepiania się czy rajdowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Sob 14:18, 14 Lis 2009    Temat postu:

Loosack ja też jestem żeby bezszczotki były tylko w WRC. A co do silników w N to są takie słabe bezszczotki odpowiadające silnikom 27t szczotkowych ? Bo ja takich nie widziałem,może źle szukałem albo coś,ale wiele sklepów modelarskich (stron) przeglądałem. Do S2000 to jestem za żeby dopuscić bezszczotki ale w N to nie. Nikt chyba teraz nie zmieni ani nie kupi taką słabą bezszczotke za taką kase.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Sob 15:54, 14 Lis 2009    Temat postu:

Źle szukałeś, są takie. Widać że nie masz pojęcia po co się m.in. w tej klasie kupuje bezszczotkę. Pojeździj więcej, jak zmienisz trzeci silnik zaczniesz rozumieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 18:29, 14 Lis 2009    Temat postu:

Dla mnie pomysł z klasą junior jest Ok. Budy takie jak teraz też są dobre. Co do bezszczotek i Li-coś tam w klasie S2000, to jestem za tym aby wprowadzać tylko jedną z tych dwóch rzeczy narazie - inaczej powstaną duże różnice między tymi których stać na bezszczotkę oraz nowe zasilanie i tymi których nie. N-ki ja bym nie ruszał, to ma być klasa dla nauki, samochodów z pudełka - a jak ktoś kupi model na blaszaku i zechce spróbować startów, to się może potem rozczarować jak inni w N będą mieli lepsze i mocniejsze modele. Pozatym jak było widać w tym roku N-ki na takich zasadach jak teraz też potrafią prześcignąć WRC i S2000. O WRC niema co dyskutować, tam i tak zasada obowiązuje "róbta co chceta, byle było rajdówką 1:10" Smile .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Sob 20:24, 14 Lis 2009    Temat postu:

Słuchaj, Radek zużył kilka silników na sezon żeby miały jakieś osiągi, jaki tu sens wyrzucać kasę w śmietnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin