Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje zmian w regulaminach na sezon 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 12:32, 16 Lis 2009    Temat postu:

Przyklad GM'a na wolne silniki
21,5T
[link widoczny dla zalogowanych] N'ka
lub
17,5T
[link widoczny dla zalogowanych]

S2000
13,5T
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny ciekawy
23T delta
[link widoczny dla zalogowanych]

Propozycji jest sporo albo ograniczyc np N do 150W a S2000 do 220W i zapis ze trzeba dostarczyc dane techniczne silnika jesli sedzia niezna jego parametrow.

Z tanszych opcji hobbywing ma te swoje zestawiki po 35A z mniejszymi silnikami bodajze klasy 400 w wawie costam na tym jezdzili tam tez sa wolne motorki po 12-15T.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wieczorkowski




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:01, 16 Lis 2009    Temat postu:

luke8 - znajdz mi prosze te silniki w Polsce, no chyba ze robimy w jajo wszystkich naszych sponsorow i sciagamy wszystko z Chin, a przepisy budujemy w ten sposob zeby nawet za pomoca wysokich kosztow w Polsce nie udalo sie skompletowac sprzetu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Szczepkowski
Jazda Miejska Rally Team
Jazda Miejska Rally Team



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 13:22, 16 Lis 2009    Temat postu:

W tym przypadku zgodzę się z Tomkiem. Nie powinniśmy zapominać o firmach które nas sponsorują. Na pewno nie możemy ograniczyć zakupów na zewnątrz Polski - wolny rynek, ale przepisy muszą być odpowiednio skonstruowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 13:23, 16 Lis 2009    Temat postu:

Jak widzisz jeden z linkow podalem do polskiego sklepu delta 23T
Reszta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wyboru do koloru.
Widze ze nawet chwili szukac sie niechcialo.
Pozatym to ze jakies sklepy sponsoruja rajdy chyba niezmusze zawodnikow do robienia zakupow tylko tam?? Kazdy moze zaopatrywac sie gdzie chce nawet poza granicami naszego kraju prawda??
A ukladanie przepisow pod danego sponsora to dla mnie nieporozumienie. Ale ja sie srednio znam wkoncu niestartuje chcialem tylko pomoc.
Linkow do kombo ezrun chyba ci Tomku dawac niemusze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Pon 13:33, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 13:25, 16 Lis 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT:
Trochę za długo pisałem... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Pon 13:27, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wieczorkowski




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:00, 16 Lis 2009    Temat postu:

jasne - nie chcialo mi sie szukac - choc to nieprawda, probowal ktos kupic te silniki? bo wg mnie jest dostepny tylko jeden z tych ktore podaliscie (luke8 i Pawel Switajski)

co do ograniczania zakupow tylko do sponsorow - oczywiscie nie, ale nie uwazacie ze sprzet ktory ma byc dopuszczony do klas popularnych nie powinien byc czasem bez problemu dostepny w Polsce? bo na razie z tego co zaproponowaliscie - 75% to tylko pozycje cennikowe z cyferka 0 w rubryce "stan magazynowy"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 14:47, 16 Lis 2009    Temat postu:

17.5t jest na stanie w proximie, 23T delta na rc-modele
niebieski 13.5t sport na rojnie wystarczy sie chwile wysilic i poszukac. Pozatym to byla propozycja silnikow inni producenci tez maja wolne BL w swoich ofertach lrp novak pomijam juz tanie chinki. Jesli chodzi o mnie to EOT i tak niestartuje wiec mi to ryba czy rajdy pojda do przodu jesli chodzi o nowinki czy zatrzymaja sie w tym samym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 14:50, 16 Lis 2009    Temat postu:

Dla mnie nie problem zamówić i poczekać. Regulamin ma być na gali, więc do pierwszych zawodów będzie czas na uzbrojenie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wieczorkowski




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:08, 16 Lis 2009    Temat postu:

taaaa, najlepiej wsadzic kij w mrowisko, potraktowac innych z gory, pokrzyczec i sie wycofac... nic nie zalatwione ale cos sie dzieje i mozna gdzies przelac swoje emocje. przykro mi, wydawalo mi sie ze rajdowcy to jakas grupa jesli nie przyjaciol to chociaz zyczliwych sobie kolegow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 15:24, 16 Lis 2009    Temat postu:

Bylem zyczliwy znalazlem silniki (na twoja wyrazna prosbe) ale jesli argumenty nie trafiaja to szkoda czasu na dyskusje.
Nikogo nie mialem zamiaru traktowac z gory.

Nadal jest sporo sceptykow jesli chodzi o postep w dziedzinie modelarstwa kolowego. Nierozumiem tylko poco blokowac BL w wolniejszych klasach skoro wygrana i tak w glownej mierze zalezy od umiejetnosci i odpowiedniego przygotowania podwozia a najmniej od mocy silnika. Dostosowac moc i obroty a jak ktos bedzie chcial w obrebie regulaminu danej klasy byc szybszy to i tak bedzie mozliwosci jest duzo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Pon 15:31, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mav




Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 15:35, 16 Lis 2009    Temat postu:

Nie ma co się unosić, każdy z Was ma trochę racji.
Silniki są dostępne, wystarczy trochę chcieć poszukać, co udowodnił Luke.

Nikt sponsora robić w jajo też nie będzie. Wystarczy u niego zamówić potrzebne silniki i tyle. To przecież przedsiębiorca i ściągnie i sprzeda wszystko co da mu zysk.
Jest kilka sklepów handlujących silnikami GM-a, choćby rojna czy proxima, czy ściągną silnik 4.5T czy 13.5 to im bez różnicy, byle mieć zapewnione że silnik się sprzeda.

A do tego potrzeba naszych zamówień ( i nie bać się stanów magazynowych : 0 tylko pisac maila do sprzedawcy). A nasze zamówienia będą, gdy się przepisy ruszą. Kółeczko się zamyka.

Jak taki wróblik, rojna, proxima dostaną zamówienie na kilka wysokozwojowych silników BL, to po prostu przy braniu następnej partii części u danego producenta, dorzucą te silniki do zamówienia. FINITO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wieczorkowski




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:51, 16 Lis 2009    Temat postu:

no dobra, to ktory chetny do napisania propozycji przepisow? tak od poczatku do konca, zeby bylo konkret.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Szczepkowski
Jazda Miejska Rally Team
Jazda Miejska Rally Team



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 15:54, 16 Lis 2009    Temat postu:

Myślę że nad przepisami stosowne osoby już pracują. Mam nadzieję że nasza wymiana zdań w tej kwestii pomoże podjąć konkretne decyzje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Pon 16:02, 16 Lis 2009    Temat postu:

luke8 napisał :


Propozycji jest sporo albo ograniczyc np N do 150W a S2000 do 220W i zapis ze trzeba dostarczyc dane techniczne silnika jesli sedzia niezna jego parametrow.



No co tyy teraz to przesadziłess. N do 150 W: jak blaszaki mają nie całe 30 W a inne szczotkowe w N może do 60 W a jakby weszły z taką iloscią zwoi do N to by była bardzo nie równa i nieuczciwa konkurencjia. S2000 do 220 W hmmm...też zła propozycjia....jak ja jestem w wrc i mam szczotkowy silnik 19t i ok 140 W (jestem w trakcjie zmiany na bezszczotke) więc co tu duzoo mówicc......tez konkurencjia by była bardzo nieuczciwa.

Do N powinno zostac wszystko podstawowe. Żadnego tuningu,silniki najsłabsze takie jak są 27t, Do S2000 wprowadzic jeszcze bezszczotki do hmm.... 180 W. A wrc to nic nie zmieniacc......wszystko najlepsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafał Wojtysiak dnia Pon 16:02, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 16:08, 16 Lis 2009    Temat postu:

Zle wartosci porownujesz. Moc max z moca srednia blaszak 27t spokojnie pobierze 70-80W a jak mu dowalisz przelozenie to pewnie wiecej.
Ciekawostka:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Dwa silniczki nierozbieralne generalnie na poziomie saturna na slabych pakietach 2400 max moc ktora pobraly pow 200W.

A to ze w wrc jezdzisz na brushed 19T to juz inna sprawa ale nikt niebroni ci zalozyc szczotkowy motorek 8T prawada ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Pon 16:24, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin