Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CEN Pajero Rally - konwersja brushless :) Robimy rajdówkę :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Nasze modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 23:43, 29 Wrz 2008    Temat postu:

gratulacje waga spoko wyszla (niema co konkurowac z carbonowymi buggy 1/10) jak na duza ilosc alu jest nadwyraz dobrze, zasilanie jesli chodzi o wage jest optymalne przy 4s2p bedzie juz pod 2500g, widze masz regulacje zbierznosci z tylu fajna sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yattaman




Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SQ

PostWysłany: Wto 0:25, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Najfajniejszą rzeczą jest duża ilość gratów, z których można coś zbudować. Różne zębatki, łożyska, mocowania, śrubki, tulejki itd... Elektronika to osobny temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mav




Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 7:20, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Trzeba porobić ładne mocowania na pakiety, elektronikę itp.
Trochę się okazało ciasno, a myśleliśmy że będzie full miejsca, ale ogólnie jest git majonez... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 7:39, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Na elektronikę tam żadnych wymyślnych mocowań, ma działać, zresztą na razie chwilowo mam tylko 2 regle i przez kilka dni będę musiał przekładać do zapasowej drogówki. NA razie sprawdzimy jaki jest fun factor tej konwersji Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 14:55, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Ok, pierwsza jazda za nami.
Wcale nie jest szybko, jednak na otwartej przestrzeni ciut brakuje predkosci. GPS wskazał 58km/h, w pewnym momencie pokazuj nawet 74, ale w to nie wierzę...

Dobra wiadomosc-i silnik i regiel temperatura ok 36stopni Smile
Jeździ się fajnie, o dziwo mocowanie pakietu zdało egzamin. Odbiornik trzeba jednak zamocować Smile Generalnie przednia zabawa jak na pierwszą jazdę, filmy w oryginalnej jakości (640x480), (wieczorem zmniejsze):

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

troche statyki, troche wariata Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Wnioski - trzeba zblokowac tylni dyfer dosc mocno lub calkowicie, ciut podniesc jeszcze zawias, rozglądać się za nowymi nadwoziami... zgodnie z przypuszczeniami szybko niszczeją Twisted Evil
No i dodamy trochę prędkości Twisted Evil
Jak to wygląda?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 14:59, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 15:37, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Ja bym jeszcze dal opony od buggy czyli przod wezsze od tylu powinno to poprawic stabilnosc. Ogolnie spoko idzie widze juz na 4s niemam czego szukac swoim zx'em...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub Mierzyński
McRae Rally Team



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 18:44, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Pomysł genialny - napewno będzie bardziej realistyczny niż E-maxx Very Happy . Waga jak na model z taka ilością alu i plastiku naprawdę niezła (Tb-01 w wersji rajdowej waży tylko trochę mniej). Sam chętnie bym przerobił mojego bagusa ze spaliny na rajdówkę elektryczną, lecz niemam tyle elektronicznych "gratów" co ty Kajman Wink , a modeli rajdowo- terenowych z napędem elektrycznym na rynku mało widać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 19:57, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Jest fajne, nie wiem w sumie czy szybko czy wolno, cyz mocno czy slabo, luke chwile smigal moze sam oceni...

Obiecane małe filmy, 2 dodane:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 19:57, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 20:05, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Tak jak mowilem twardszy wyzszy i odrobine szybszy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 20:52, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Obawiam się żę utwardzenie negatywnie wpłynie na prowadzenie w ciężkim terenie, będzie skakał zamiast wybierać. Jednak delikatnie spróbuję.
Stig, graty trza zbierać, przez chomikowanie udało mi się tak szybko zrobić konwersję. Jakby ktoś chciał, to mogę jeszcze takie pajero załatwić,ale trza się spieszyć, bo już się kończą w dobrej cenie.
Kolejne już do nas leci, nowy właściciel zapowiada konserwatywną szczotkę w środku, więc będzie ciekawe porównanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajman dnia Wto 20:56, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał Rygielski
Arat Media Rally Team



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 14:09, 01 Paź 2008    Temat postu:

niezły modelik Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mav




Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 15:57, 28 Paź 2008    Temat postu:

Kajman napisał:

Kolejne już do nas leci, nowy właściciel zapowiada konserwatywną szczotkę w środku, więc będzie ciekawe porównanie.


Jak tu porównywac szczotke na NiMh do BL na LiIon? ;P

Będzie po prostu duuużo taniej, napewno nie szybciej, chcę narazie uzyskac prędkosć TB01 na 17T w terenie, ale dużo większą sprawność, później będziemy przyspieszać, zawsze do testów mozna wrzucić 12T...a potem zobaczymy...Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Śro 22:56, 31 Gru 2008    Temat postu:

Dziś aura sprzyjała by sprawdzić wodoodporność instalacji Smile
Oto co ciekawsze filmy:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Po tym troszkę się elektronika przemieściła:



A jak ładnie się komponuje piasek i śnieg...takie coś co nie chce zejść Wink

Potem troche frajdy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Całość pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piórek




Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowalewo Pomorskie

PostWysłany: Sob 12:27, 03 Sty 2009    Temat postu:

może i sie nie znam ale jak dla mnie bomba....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Pon 8:48, 18 Maj 2009    Temat postu:

Kilka zmian nastąpiło:

Nowy silnik Medusa 600tka z kV 2000, zębatki zmienione na moduł 1 od spalin:






Nowe mocowanie pakietu:



Widok ogólny:



I nowa karoseria Smile





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Nasze modele Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin