Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulaminy i kalendarz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Pią 10:57, 22 Sty 2010    Temat postu:

Jest to dosyć logiczne chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wieczorkowski




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:59, 22 Sty 2010    Temat postu:

moze i logiczne Smile ale nieliberalne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Pią 11:02, 22 Sty 2010    Temat postu:

Wystarczająco wielu producentów podaje dane by się dobrze zaopatrzyć, BK nie mogą na okoliczność zawodników wyszukujących egzotycznych silników, których danych nawet producent nie zna, mieć zawsze ze sobą hamownię i takowe sprawdzać. Do tego hamownię zgodną z metodologią pomiarową innych producentów. Napisz do producenta, może oni coś wiedzą Tongue out (1)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wieczorkowski




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:12, 22 Sty 2010    Temat postu:

no skoro jest wytarczajaco wielu producentow z akceptowalnymi silnikami to juz sie nie czepiam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Nowicki




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchacz

PostWysłany: Pią 12:23, 22 Sty 2010    Temat postu:

W danych producentów można być pewnym jednego - nie zaniżają danych. Smile
Raczej pewne jest natomiast, że podane dane nie są zawyżone.
Przepisy są i tak dość liberalne - nie ma konkretnie narzuconych silników, tylko startujący musi sam przedstawić wiarygodne dane silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotr Nowicki dnia Pią 12:24, 22 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Śro 19:01, 27 Sty 2010    Temat postu:

A kiedy będzie kalendarz na 2010 ? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 13:18, 29 Sty 2010    Temat postu:

Rafał Wojtysiak napisał:
A kiedy będzie kalendarz na 2010 ? Very Happy

Podajcie chociaż termin zimowego. 21 czy 28 lutego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Pią 13:19, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Sob 23:46, 30 Sty 2010    Temat postu:

? Albo może 14 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Nie 10:54, 31 Sty 2010    Temat postu:

O ile wiem najbardziej prawdopodobny jest koniec miesiąca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 16:16, 31 Sty 2010    Temat postu:

Kajman napisał:
O ile wiem najbardziej prawdopodobny jest koniec miesiąca.

Czyli 28 lub bardzo blisko znajdujący się 21 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Wojtysiak
Agressor's Race Team



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głowno

PostWysłany: Nie 17:21, 31 Sty 2010    Temat postu:

Albo soboty, 20 lub 27 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vader




Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 11:07, 02 Lut 2010    Temat postu: Regulamin, klasa S2000

Nawiążę jeszcze do propozycji regulaminu 2010,
proponuję w klasie S2000 dopuścić silniki BL 13,5 T z max kv do 3100 rpm/V,
np. NOSRAM Dragon Brushless - 13.5T
Charakterystyka :
· Sensorowana technologia
· Magnesy neodymowe
· Ręcznie nawijane
· Współpracuje zarówno z sensorowanymi jak i nie sensorowanymi regulatorami
· Uzwojenie w "gwiazdę"
· Podwójnie łożyskowany
· Sportowo modyfikowana, demontowalna puszka silnika XTEC K3
· Fabrycznie zalutowane przewody
· Standardowe rozmiary i waga silników klasy 540
Dane techniczne :
· Obroty (przy 7,2V) : 22 320
· Waga : 179 g
· Moc (przy 7,2V) : 155W
· Magnesy : klejone
· Wydajność : 88%
· RPM/V, kv : 3.100
· Uzwojenie : "gwieździste"
· Ekwiwalent szczotkowego silnika : 23 zwojowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 11:12, 02 Lut 2010    Temat postu:

Zmieniłem kV i już się załapuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vader




Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 11:42, 02 Lut 2010    Temat postu:

Ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 12:54, 02 Lut 2010    Temat postu:

I w ten sposób klasa S2000 otwiera się również dla silnika LRP Eraser 13,5T 50370

Jeżeli ktoś dokopie się do mocy przy 6V, będzie mógł pojechać na LRP Vector X12 StockSpec 13,5T 50842


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin