Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulaminy i kalendarz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Wto 17:54, 19 Sty 2010    Temat postu:

Jeśli ktoś chce zrobić zestawienie z danymi to proszę bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Nowicki




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchacz

PostWysłany: Wto 23:48, 19 Sty 2010    Temat postu:

Jest tego niby sporo ale firmy nie podaja wszystkich danych.......

Do S2000:

LRP Eraser Brushless Motor 15.5 Turns
RPM 20.160
Power 130W
Magnet material bonded
Efficiency 89%
Specific rpm/volt, kV 2.800
Winding star

NOSRAM Silnik Dragon Brushless - 15.5T – taki sam jak wyżej ?
Moc (przy 7,2V) : 130W
Obroty (przy 7,2V) : 20 160
Magnesy : klejone
Wydajność : 89%
RPM/V, kv : 2.800
Uzwojenie : "gwieździste"
Ekwiwalent szczotkowego silnika : 27 zwojowy


LRP Vector X11 17.5 T Brushless Stock Spec
RPM 16.560
Weight 168g
Power 153W
Type 17.5 TURNS
Efficiency 93%
Specific rpm/volt, kV 2.300

NOSRAM Storm Evolution Brushless SPEC RACING - 17.5T
Obroty (przy 7,2V) : 16 560
Moc (przy 7,2V) : 153W
Wydajność : 93%
RPM/V, kV : 2.300

GM Dr.SPEED STOCK17.5
Obroty (przy 7,2V) : ?
Moc (przy 7,2V) : 180W przy 6V 120W
Wydajność : ?
RPM/V, kV : 2.300


Novak Ballistic Spec Racing Brushless Motor (17.5T) [NOV3617]
RPM/V, kV : 2200
Moc : 130W

LRP Vector X-12 Stock Spec Brushless Motor (17.5T) [ASCLRP50852]
RPM: 15,840
# of Turns/Windings: 17.5T
RPM/Volt (Kv): 2,200 Kv

Team Lossi LOSB9406 17.5T
RPM @ 7.2V : 13104
RPM/V, kV : 1820

TEAM WAVE 17,5T (2001-175)
RPM/V, kV : 2400


"N" :

Novak Ballistic Spec Racing Brushless Motor (21.5T) [NOV3621]
RPM/V, kV : 1800
Moc : 85W


Speed Passion SPF17V2 21,5T
RPM/V, kV : 1.800
???

Speed Passion SPF17V2 30,5T
RPM/V, kV : 1.000
???

TEAM WAVE 21,5T (2001-215)
RPM/V, kV : 2000


Silniki Tekin, Speed Passion, Team Epic, Fantom – są różne, ale nie znalazłem na razie dokładnych danych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loosack
Agressor's Race Team



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 0:20, 20 Sty 2010    Temat postu:

Kajman napisał:
Klasa S2000:
Karoseria:
Dopuszcza się stosowanie wyłącznie karoserii będących odwzorowaniem pojazdów, które posiadały bądź posiadają homologację FIA / startowały w Rajdach i Wyścigach Górskich.

To co jest na liście z poniższego linka ze stron FIA może jechac w S2000??? Nie powiecie chyba, że Leon WTCC zepsuje estetykę naszych rajdów ??? Embarassed
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Śro 8:18, 20 Sty 2010    Temat postu:

Przepisy są jasne. Tylko proszę nei przeginać z tribalami na bokach itd, niech to malowanie będzie raczej choć trochę rajdowe z własnej woli a nie uregulowane na siłę przepisami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 9:04, 20 Sty 2010    Temat postu:

Piotr Nowicki napisał:

Do S2000:

GM PRO 13,5T [97303]
* kv2600
* 175W/6V

GRAUPNER SPORT 13,5T [6564]
* kv2600
* 175W/6V


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Śro 9:19, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Śro 9:10, 20 Sty 2010    Temat postu:

Myślę że lista może być poglądowa dla zawodników, do badań technicznych poprosze by zgodnie z regulaminem każdy miał dane swojeog silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 10:09, 20 Sty 2010    Temat postu:

loosack napisał:
Kajman napisał:
Klasa S2000:
Karoseria:
Dopuszcza się stosowanie wyłącznie karoserii będących odwzorowaniem pojazdów, które posiadały bądź posiadają homologację FIA / startowały w Rajdach i Wyścigach Górskich.

To co jest na liście z poniższego linka ze stron FIA może jechac w S2000??? Nie powiecie chyba, że Leon WTCC zepsuje estetykę naszych rajdów ??? Embarassed
[link widoczny dla zalogowanych]

Musisz jeszcze takiego leona znalesc gdzies na liscie startowej do wyscigow gorskich lub rajdow sama homologacja nie wystarczy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Śro 10:09, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 10:12, 20 Sty 2010    Temat postu:

luke8 napisał:
loosack napisał:
Kajman napisał:
Klasa S2000:
Karoseria:
Dopuszcza się stosowanie wyłącznie karoserii będących odwzorowaniem pojazdów, które posiadały bądź posiadają homologację FIA / startowały w Rajdach i Wyścigach Górskich.

To co jest na liście z poniższego linka ze stron FIA może jechac w S2000??? Nie powiecie chyba, że Leon WTCC zepsuje estetykę naszych rajdów ??? Embarassed
[link widoczny dla zalogowanych]

Musisz jeszcze takiego leona znalesc gdzies na liscie startowej do wyscigow gorskich lub rajdow sama homologacja nie wystarczy...

Czyli powinno być "posiadały bądź posiadają homologację FIA i startowały w Rajdach lub Wyścigach "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 11:41, 20 Sty 2010    Temat postu:

Nene IMO jest dobrze wyscigi a wyscigi gorskie to 2 rozne sprawy czesciej jest ze w gorach jezdza przebudowane rajdowki niz wyscigowki.
Ilosc bud sie powieksza mozna pojechac czyms ciekawym, generalnie baaardzo duzo aut posiada homologacje FIA kwestia tylko sprawdzic czy startowaly gdzies. Np mozesz pojechac nissanem 350z (ma homo i jezdza takie w holandii, dani i u niemcow) porshe 911 gt2 gt3 niemcy sobie upodobali te auta w rajdach i tak dalej kwestia szukania..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marian.kala




Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:48, 20 Sty 2010    Temat postu: AKU

Mam pytanie ten co zaproponował w przepisach w klasie N aku LiFe 6,6 może wskaże gdzie można takie aku nabyć na terenie naszego kraju.(linki )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luke8




Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 11:51, 20 Sty 2010    Temat postu:

allegro, batimex, modele sklep pl, a jak chcesz tanio i niezalezy na czasie to ebay.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luke8 dnia Śro 11:53, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yattaman




Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SQ

PostWysłany: Czw 0:11, 21 Sty 2010    Temat postu:

Kilka przykładowych linków do pakietów LiFe.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Czw 8:15, 21 Sty 2010    Temat postu:

Pamiętajcie o limicie pojemności w N 2300mAh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marian.kala




Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:40, 21 Sty 2010    Temat postu: aku

no właśnie coś mi się wydaje że z tymi aku LiFe 2300 6,6 v to jest potężny niewypał,gdzie dzwonię z zapytaniem o kupno to wszyscy są zdziwieni do czego ja to potrzebuję(propponują LiPo 7,4 V w twardej oprawie 5000 mh. - Morawski,Wróblewski,ATA)

Ja również dochodzę do wniosku że na LiPo 5000 mh to młody zawodnik mógłby objechać całe zawody na jednym pakiecie,a zarazem mógłby je wykorzystać na przyszłość w innych klasach.Oczywiście dla przewrażliwionych można wprowadzić obowiązek posiadania torby bezpieczeństwa która kosztuje ok.30 zł.Wydaje mi się i nie tylko mi że jest to najtańsze rozwiązanie dla klasy która ma być nisko budżetowa.

Jeszcz przypominam wszystkim co podają linki że chodzi o aku LiFe 6,6V W PAKIECIE nie w tubach!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 9:43, 21 Sty 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Czw 9:48, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Zawody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin