Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem kolegi dawpol'a

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Modele Spalinowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Pawski




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ

PostWysłany: Czw 8:13, 17 Wrz 2009    Temat postu: Problem kolegi dawpol'a

Witam, moze Ty bylbys mi w stanie pomoc.. gdyz zakupilem sobie spalinowe hpi mt2 z roto startem.. i mam tego typu problem - dotarlem silnik tak jak bylo w instrukcji, a jak pozniej chcialem wykonac pierwsza jazde, to silnik mi na chwile odpalil, ale zaraz po wyjeciu zarnika zgasl , teraz to juz doszlo do tego ze swieca jest do kitu, najprawdopodobniej zalalem silniczek, tyle ze najgorsze jest to iz po wykreceniu swiecy naped od roto ktory jest przy silniczku nie chce sie krecic, tak jakby byl zablokowany, to tak samo jakby szarpanka nie chciala sie wyciagnac, nie wiesz moze co moze byc przyczyna? bym byl bardzo wdzieczny za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Pawski




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ

PostWysłany: Czw 8:27, 17 Wrz 2009    Temat postu:

Ponieważ też przez takie zaganienie przechodziłem z modelem nitro to postanowiłem z maila od kolegi dawpol'a zrobić wątek bo może to być pomocne kiedyś innym.
Z tego co piszesz to pierwsza sprawa - trzeba zalany silnik pozbawić paliwa, czyli wykręcamy świece przechylamy model do góry nogami i czekamy aż wyleci paliwo - można kilka razy ruszyć szarpką. Przy tym co opisałeś wydaje mi się że na pewno masz paliwo jeszcze w tłumiku - trzeba go zdemontować i przeczyścić - przy delikatnym zalaniu silnika - nie trzeba tej czynności wykonywać.
Świece można sprawdzić przez przyłożenie żarnika do świecy - wcześniej usunąć nadmiar paliwa z elektrod świecy - wykręconej, jak się zrobi czerowna - tak jak gorący potwornie metal - to znaczy że powinno być ok i się jeszcze nada.
Co do roto i żarnika - to są elementy które są zasilane bateryjnie (akumulatorki) trzba je mieć naładowane. Sprawdzenie silnika - żarnik i odpalenie szarpką, jeżeli zadziała to trzeba sprawdzić roto - toro może mieć rozładowany akumulator lub w wyniku użytkowania ze słabym akumulatorem uszkodzone zębatki - w tym przypadku gwarancja nie obejmuje i trzeba zakupić nowy zestaw zębatek.
Sprawdź proszę żarnik - czy naładowany, pozbądź się nadmiaru paliwa w silniku i wydechu i sprawdź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawpol




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 9:37, 17 Wrz 2009    Temat postu:

najgorsze jest to, ze gdy chce go oczyścić z paliwa, to robię dokładnie tak jak mówisz, wykręcam świece i próbuje uruchomić trochę z roto, ale on nadal jest zablokowany..
Co do żarnika to jest naładowany.. no ale zaraz lecę oczyścić jeszcze tłumik..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Pawski




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ

PostWysłany: Czw 13:12, 17 Wrz 2009    Temat postu:

Udało się znaleść przyczyne problemu - pękł tłok w nowym samochodzie nitro - to cały urok takich modeli, na szczęście dało się wyciągnąć tłok i cylinder ale ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawpol




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 22:47, 17 Wrz 2009    Temat postu:

ale?? jest jakieś ale?? Razz mam wielka nadzieje ze na wymianie tej jednej części się skończy Wink i jeszcze raz bardzo wielkie dzięki za pomoc Tomek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Pawski




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ

PostWysłany: Pią 8:11, 18 Wrz 2009    Temat postu:

Wiesz to tylko model nitro - zatem nie oczekuj zbyt wiele Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Modele Spalinowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin