Forum Toruń Rally Team Strona Główna Toruń Rally Team
Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie w sprawie silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajbus




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:11, 29 Sty 2010    Temat postu: Pytanie w sprawie silnika

Witam. Mam pytanie w sprawie kilku silników GM. Chodzi mi konkretnie o wytrzymałość, osiągi, koniecznośc zainstalowania chłodzenia pasywnego i aktywnego. Dodam, że to będzie on użyty w celu wystartowania w zawodach w klasie S2000. Chodzić będzie w modelu xxx-s. Podpięty do life i regla GM 120.

Oto te silniki:
BRUSHLESS GM PRO 13,5T metall
sklep.rcracing.pl/product_info.php?cPath=50_119_208_311&products_id=7221

BRUSHLESS GRAUPNER SPORT 13,5T ROT
sklep.rcracing.pl/product_info.php?cPath=50_119_208_311&products_id=5743

BRUSHLESS GRAUPNER SPORT 13,5T
sklep.rcracing.pl/product_info.php?cPath=50_119_208_311&products_id=7219

BRUSHLESS GM SPORT 13,5T hellblau
shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=97293

Parametry tych silników są bardzo zbliżone, żeby nie powiedzieć identyczne. Różnią sie tylko opakowaniem?

I jeszcze jedno pytanie: czy Waszym zdaniem lepszym pomysłem na klasę S2000 jest zakup silnika 13.5T i jazda bez sensorów, czy z podpiętymi sensorami i silnik powyżej 13.5T?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Nowicki




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchacz

PostWysłany: Sob 23:31, 30 Sty 2010    Temat postu:

Jak widzę to przy 6,6V LiFe wszystkie te silniki bedą mieć powyżej 180W - a to już WRC, a nie S2000
na 7,4 to wyraźnie 255W..............
na 4,8V chcesz jeździć ??????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotr Nowicki dnia Sob 23:37, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Nie 11:00, 31 Sty 2010    Temat postu:

przy 6v każdy z nich ma 175W. Lepiej weź 13.5 i jeździj bez sensorów, możesz potem takim zestawem jechać na zawody np. Proxima Cup.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajbus




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:06, 31 Sty 2010    Temat postu:

To chyba się zdecyduję na 13.5t. Tylko, który z nich byłby najlepszym wyborem. Czy każdy z nich będzie dobry. Oczywiście z tych 13.5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Nie 11:11, 31 Sty 2010    Temat postu:

wez ten pierwszy, najnowsza seria

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Nowicki




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchacz

PostWysłany: Nie 11:21, 31 Sty 2010    Temat postu:

No tak popularne 5 ogniw...............

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajman




Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bdg

PostWysłany: Nie 11:40, 31 Sty 2010    Temat postu:

LiFe pod obciążeniem ma takie samo prawie napięcie jak 5 cel NiMH

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Świtajski
Agressor's Race Team



Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 11:44, 31 Sty 2010    Temat postu:

Kajman napisał:
wez ten pierwszy, najnowsza seria

Nom. Jest mocny i zimny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajbus




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:24, 31 Sty 2010    Temat postu:

Dzieki wielkie za pomoc. Zaraz zamawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruń Rally Team Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin