  | 
				Toruń Rally Team Toruń Rally Team i Toruński Klub Motorowy zapraszają !   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  loosack 
		  
		      Agressor's Race Team 
		      
  
		      Dołączył: 05 Gru 2008 
		      Posty: 112 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 18:37, 23 Mar 2010    Temat postu: jaki regiel? | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam,
 
Proszę o radę:
 
-bezszczotkowy sensorowy
 
-do naszej klasy S2000 (czyli 13.5 T)
 
-niezawodny
 
-wodoodporny (tzn np na śnieg)
 
-no i..w rozsądnej cenie, co nie znaczy badziewny- wiem że to kryterium jest życzeniowe, więc możemy je pominąc w dyskusji.
 
ps. mam już wypasiony (jak na mnie  ) regiel do wrc-a, ten ma być do drugiego modelu (s2000)
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez loosack dnia Wto 18:38, 23 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Paweł Świtajski 
		  
		      Agressor's Race Team 
		      
  
		      Dołączył: 07 Cze 2008 
		      Posty: 367 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 23:19, 23 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    No, Wujek Loosack coś kombinuje...  
 
 
Sensorowa technologia wyklucza wodoodporność, chyba że jest wspomagana uszczelnieniem plastelinowym   Jeżeli regiel będzie z VT i tak nie pojedziesz na smyczy w S2000...
 
 
W zajefajnej cenie polecam RC-HOBBY 100A, czyli zmodyfikowany LRP SPX Brushless Reverse 80450:
 
- 266PLN
 
- jak dotąd niezawodny
 
- jedwabiście duży kondensator
 
- obsługa LiPo
 
- różne poziomy mocy przód/tył, drag brake oraz siły hamulca
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Tomek Pawski 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 04 Gru 2007 
		      Posty: 250 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 9:36, 24 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    To sobie w Team'ie pogadali  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Paweł Świtajski 
		  
		      Agressor's Race Team 
		      
  
		      Dołączył: 07 Cze 2008 
		      Posty: 367 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 9:44, 24 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | Tomek Pawski napisał: | 	 		  To sobie w Team'ie pogadali   | 	  
 
Ostatnio nie mamy nawet czasu pogadać przez telefon  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Mav 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 19 Gru 2007 
		      Posty: 299 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 11:42, 24 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    W s2000 pojedziesz na sensorach nawet na VT, ale nie wolno wtedy używać silnika 13.5.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Paweł Świtajski 
		  
		      Agressor's Race Team 
		      
  
		      Dołączył: 07 Cze 2008 
		      Posty: 367 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 12:03, 24 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | Mav napisał: | 	 		  | W s2000 pojedziesz na sensorach nawet na VT, ale nie wolno wtedy używać silnika 13.5. | 	  
 
 
 	  | loosack napisał: | 	 		  
 
-do naszej klasy S2000 (czyli 13.5 T) | 	  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Paweł Świtajski dnia Śro 12:09, 24 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Mav 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 19 Gru 2007 
		      Posty: 299 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 14:29, 25 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Paweł, pisałem przecież  że klasa S2000 to nie tylko 13.5 (jak można było zrozumieć z słów loosacka)
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
      |